کمی صبر کنید

ادمین اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام در ساری

بازاریابی و تولید محتوا در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام از بهترین و پربازده ترین روش های بازاریابی در ایران است.
با توجه جمعیت بالای کاربران ایرانی در اینستاگرام، پتانسیل بالایی برای ارئه محصولات و خدمات در این فضا وجود دارد.
جمعیت کاربران ایرانی اینستاگرام چیزی در حدود 25 میلیون نفر است (البته به طور غیر رسمی) و این نشان از وجود فرصتی عالی برای بازاریابی است. هر کسب وکاری می تواند با فعالیت درست و حرفه ای مشتریان زیادی در این فضا پیدا کند.
با توجه به اینکه بازاریابی یک علم تخصصی است و میزان رقابت در اینستاگرام هم بشدت بالاست، برای موفقیت در این شبکه ای اجتماعی لازم است با تخصص و مشاوره درست وارد شوید.

آژانس بازاریابی کاتی، به طور تخصصی در زمینه تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام فعالیت میکند. اگر قصد دارید که از طریق اینستاگرام مشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید، می توانید با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان دریافت کنید.

مزایای بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام فرصت های خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به افراد زیاد معرفی کنید.
در زیر برخی از بهترین مزیت های بازاریابی در اینستاگرام را لیست کرده ایم:

  • کم هزینه بودن نسبت به سایر روش های بازاریابی
  • تعداد بالای کاربران و وجود بازار
  • افزایش فروش محصول یا خدمات
  • افزایش آگاهی از برند
  • ارتباط مستقیم با مشتریان
  • رایگان بودن پلتفرم اینستاگرام

با بازاریابی در اینستاگرام، شما این شانس را دارید تا دیگران را از حضور خود آگاه کنید، محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید و در مورد آنها اطلاعات بدهید.

چگونگی بازاریابی در اینستاگرام

بسیاری از مردم تصور میکنند با راه اندازی یک پیج اینستاگرام و گذاشتن چند پست تبلیغاتی در مورد محصولات و یا خدماتشان می توانند موفق شوند ولی جالب است بدانید که فقط 10 درصد برندها در این شبکه موفق می شوند و مابقی به این دلیل که بدون برنامه ریزی وارد شده اند شکست می خورند.

به دلیل تخصصی بودن بازاریابی و رقابتی بودن فضا در اینستاگرام، نیاز به برنامه ریز دقیق وجود دارد. هر چه دقیق تر برنامه ریزی کنید احتمال موفقیت شما بیشتر خواهد شد. از آنجایی که برنامه ریزی نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد معمولا برون سپاری می شود و مدیریت آن در اختیار فرد یا شرکتی دیگر قرار می گیرد.

برنامه ریزی و مدیریت اینستاگرام معمولا به یک شرکت یا آژانس بازاریابی سپرده میشود و شرکت مورد نظر باید با برنامه ریزی و تولید محتوای مناسب خواسته های شرکت را برآورده کند.
یکی از سرویس های حرفه ای ما در آژانس کاتی، بازاریابی اینستاگرام است. اگر شما فرصت یا تخصص کافی در این زمینه را ندارید، می توانید آنرا به ما بسپارید. ما براساس تجربه ای که از نمونه کارهای متعدد خود بدست آورده ایم، می توانیم با برنامه ریزی دقیق و سنجش ظرفیت بازار، اهداف شرکتی شما را میسر کنیم و یک اینستاگرام حرفه ای به شما ارائه کنیم.

هزینه بازاریابی در اینستاگرام

هزینه بازاریابی در اینستاگرام متغیر است و بسته به خواسته ها و نیاز هایی که شما دارید تغییر می کند. به عنوان مثال اگر هدف و خواسته شما فقط افزایش آگاهی از برند یا افزایش وفاداری مشتری باشد هزینه بازاریابی کمتری خواهید داشت. ولی اگر قصد فروش محصولات در اینستاگرام را دارید قیمت ممکن است بالاتر برود. حتی میزان رقابت موجود در بازار نیز بر هزینه بازاریابی تاثیر گذار خواهد بود.
برخی عوامل موثر بر هزینه بازاریابی اینستاگرام، در زیر لیست شده است :

  • نوع فعالیت در اینتساگرام
  • هدف از بازاریابی در اینستاگرام
  • نوع محصولات یا خدمات
  • میزان رقابت موجود در بازار 

این نکته را در نظر داشته باشید که

هزینه بازاریابی در اینستاگرام معمولا بصورت سه ماهه، شش ماهه یا یکساله محاسبه و در قرارداد ذکر میگردد، به عبارت دیگر لازم است بودجه ای برای بازاریابی در اینستاگرام تخصیص دهید.

قرارداد بازاریابی در اینستاگرام

اگر قصد برون سپاری بازاریابی اینستاگرام خود به هر شرکتی را داشته باشید، عقد قرارداد از ملزومات و بایدهای شروع این همکاری است. براساس این قرارداد مجری یا همان شرکت بازاریابی، موظف است بر طبق مفاد قرارداد، موارد خواسته شده از طرف کارفرما را انجام دهد و نیاز ها و خواسته های وی را اجرا کند. از طرف دیگر کارفرما نیز تعهدات خود را انجام می دهد. عقد قرارداد برای جلوگیری و حل اختلافات احتمالی بسیار مفید خواهد بود.
در آژانس بازاریابی کاتی، قرارداد ها هم بصورت حضوری و هم غیرحضوری عقد می شوند و سپس نسخه های امضا شده تحویل طرفین داده می شود.
از مواردی که در عقد قرارداد بازاریابی در اینستاگرام حتما باید ذکر شود در لیست زیر آورده ایم :

  • قیمت و هزینه بازاریابی
  • خدماتی که باید ارائه شود همراه با جزئیات آنها
  • اهداف و خواسته های بازاریابی
  • تعیین زمان تعیین شده برای بازاریابی
  • تعیین معیارهای اندازه گیری موفقیت یا شکست

 معیار موفقیت یا شکست باید مشخص باشد و در قرارداد ذکر شود. البته باید توجه داشته باشید که برای موفقیت در اینستاگرام و رسیدن به اهداف و معیارهای مشخص شده، چیزی در حدود 2 ماه تا 6 ماه (بسته به عوامل ذکر شده) طول خواهد کشید. این تصور را نداشته باشید که همه چیز یک شبه اتفاق خواهد افتاد.

مشاوره بازاریابی در اینستاگرام

برای مشاوره ، اعلام دقیق قیمت و عقد قرارداد بازاریابی در اینستاگرام  با ما تماس بگیرید.

نمونه کارهای اینستاگرام